14 Haziran 2011 Salı

Secim hezimeti ile inzivaya cekildim baktim olmuyor yaydim kendimi cime böcege



                          Üzüntüden büzülmüs dudagim fotografta cok net görülebilir..

Evet dostlarim bir secim yarisi daha sona erdi. Yasadigim hayal kirikligi tarif edilemez. Yukarida gördügümüz benim secim sandigim. Pembe olduguna bakmayin promosyon oldugu icin rengi o sekil fakat önemli olan rengi degil icindeki. Pazar sabahi merakla sayimimi yapmak üzere actim sandigi. Karsilastigim manzara korkunctu. Sandiktan cikan tek sey kuru mamaydi. Evet günlük hayatta dahi karsilasmaya kokusuna o tikir tikir sesine tahammül edemedigim kurular sandigimdaydi. Günlerce twitter ve blogumda yaptigim secim vaadlerim duyurularim arkaaslarima temsil hakki taninmasi adina verdigim onca emek bosa gitti. Birilerinin komplosuna kurban gittim. Zekam ve politika yetenegim kiskanildi ve dis gücler tarafindan engellendim. Tüm bunlar kafami cok bozdu ve Avusturya'nin issiz bir göl kenarinda cadirimi ve bizimkileri alip kampa gittim.


Gece olunca hüzünledim tüm bunlari haketmek icin ne yaptigimi düsündüm acaba ampulüm yok diye mi bu hallerdeydim bilemedim...


                                                  Uzaklara daldim boynumu büktüm...


Fakattt sonunda ammmaaaann ottto sen deeeeeeeee dedim attim kendimi cimlere actim göbekleri her yerleri salladim popomu American Kennel a karsi:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...