7 Ocak 2012 Cumartesi

Uykusuz Gecelerimin Sebeb-i Sübyan-i


Günlerm gündüzleri sekerleme yaparak geciyor canlar... Neden derseniz uykular haram oldu bu sabiii yüzünden.  Gündüz melek gece tam bir caki oluyor. Aslinda öyle feryat etmiyor ama vizildamalari beni sinir ediyor. Annem sen böyle uslu kardesin oldugna sükret dese de ben aksini düsünüyorum. Hepsini gectim afedersin bok kokulari hassas burnumu acayip etkiliyor. Anlayacaginiz moralim pek yerinde degil.. Ben de babamla sabahlari ise gidiyorum. Ordaki arkadaslarim Topal Lucy ve aramiza yeni katilan bazi minik dostlarimla oynarken zaman geciyor aksam oluveriyor...

Zataen 2012 ye girmisiz canim sikkin bir de su veletin huysuzluklari üstüne tuz biber oldu. Kendisi bugün 1 aylik olmasina ragmen dogmasina hala 1 ay varmis aslinda edepsizligi buradan belli.. Oysa ben öyle miydim?!? zamaninda dogdum Macaristan ellerinde. Ne annemi üzdüm ne babami ne de Serpil ve Hikmet'i (insan anne babam) . Gerci onlar pek öyle söylemiyor. Aylarca eve isemisim ben. Bir türlü ögrenememisim cisimi. Parkeler kabarmis halilar telef olmus.. Bana kalirsa tamamen uydurma sirf ben uzuleyim diye öyle söylüyorlar. Sucluluk duyarsam evdeki nohuta iyi davranirim saniyorlar ama ....  Annemle babamin hayvanlara olan zaafini kullaniyor resmen iste bakin..


Yerimde kim olsa sinirlenir yani... Ancak kararliyim asla ezik köpek konumuna gecmeyip evdeki yerimi muhafaza edicem. Öyle bir parca salamdi sosisti kandiramayacak beni . Beni soktuklari ezik konumundan istifa ediyorum . Alttaki fotografta bkz: ezik


                         Evdeki saltanatim aynen su sekil devam edecek...


El kadar bebeyle ugrasiyor demeyin. Maksat essegi saglam kaziga baglamak. Benden vazgececekleri dusuncesine kapildigimi da sanmayin. Alanimi korumak zorundayim canlar... Misal arabanin arkasi benim diyordum gecen bir baktim essek kadar puset..


Ya da yatakta onlarla yalniz ben yatarim saniyordum buyrun 3. kafa pirtlamis hemen aradan



            Mutfakta yemek nöbetini bir ben tutarim saniyordum ona da ortak cikti.


          Simdi ben ne yapayim nerelere gideyim.. Son olarak annemin kucagina da yerlesti iste:(


 Isgale karsi direnisimin 1. ayinda beni yalniz birakmayan tüm  okuyucularima yoldasca selam ederim..

Subcomandante OTTO

1 yorum:

Sémy dedi ki...

ottocum üzülme sen 5 sene sonra adam olacak,büyük kardeş olacak, sen hala bebek kalacaksın :) Sağlıklı huzurlu olsun minik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...