4 Eylül 2012 Salı

YANIYORUM YANIYORUM YANIYORUM HELE

                    






Buralara sonbahar yaklasirken sevgili blog ben de bir sevgili bir es bir can yoldasi bir popo yalayicisi bir fiki fiki partnerinin hayalinikurmaktayim.. Malumunuz ekim ayninin 10 unda  3 yasimi doldurup 4 e giricem .. Diyollar ki her insan yili (!) 7 köpek yili demekmis.. Aslinda bu 4. boyut bizim dünyamiz icin gecerli degil.. Zamanin göreliligi der ki.. Köpek halimle size bunlari anlatacak degilim yine de zaman dogrusal mi yoksa karsitligini bulup anlamadan cözemedigimiz bir olgu mu ya da gösteremedigimizden ispati olmayan sonsuzlugun yalani mi diye düsünmeden edemiyorum cogu zaman.. Köpek aklim cikamadi bu islerin icinden.


                             Bu hallere düsmekten korkuyorum valla

Velhasil dostlar diyordum ki bir yar bir yaren gerek bana.. Zaman zaman bakistigimiz karsi cöpün güzelinden gayri bir zevce istemekteyim kalan ömrüm icin.. Bizimkiler olaya üremek gözüyle baktiklarindan, dogacak bebelerime iyi birer gelecek saglamayi garanti edemediklerinden ve sokak onca sahipsiz bebeyle doluyken beni ciftlestirip erkek ego mu körüklemeyecekler misss.. E kardesim siz niye yaptiniz bebeyi o zaman alaydiniz evlatlik hi noldu noldu?? Tabi etik boyutlar var isin icinde üreme icgüdüsü v.s. Biz de yok sanki o icgüdü anasini satttim sanki zevk icin istiyoz mercimekleri firina.



                                                                  Tercihen..

Önceleri bütün gadinlar arkassimdi parklarda cimlerde hoppala hoppala ziplardik patisi patime degince yüregimin kabardigi bir gadin olmamisti hic.. Iste gel gör ki bu sene o cöpün güzelini izlerken ben de bir hislenmeler bi ic kabarmalari oldu.. Elin köpegi gibi bacak fik fiklemeyi de bilmiyoruz ki, yok efendim dominasyon belirtisiymis diye hic saaapamadim ben bacaklarini.. Ergen deneyimlerim baskilandi ve cinsel kimligimi bulmakta cok zorlandim. Bu memlekette köpek de olsan Gay olma sansin yok cükünden asiverirler adami.. Halbuse sana ne di mi? icim ruhum öyle onun da öyle sana ne.. Gerci iste hala disi gibi isesek de yollarda  sonunda gay olmadigimi anladim.. Belki biseksüel. Bi nebze.


              Bu konuyu daha arastirmadim caiz mi bilemedim du bi hocaya danisayim

Capkin bir yapim yok aslinda evlenedebilirim ancak uygun disiyi aramaktayim.. Feodal baglarim zayiftir illa dügün, kina, nisan sart degil kuru bi nikahla evlenebiliriz devletci yapim beraber yasamayi uygun görmese de yanima yakisan kadin ne istiyorsa uyar yeter ki... Suratimdaki su ifade gitsin cano:(



Uygun gelin, sevgili, fuckbody adaylari bana buradan ulasabilirler..

Gaylerin yüz karasi, Ergen azgini OTTO

2 yorum:

zOiplaNet dedi ki...

Allah seni naapmasin otto yeaaa :)) bizimki de ayni dertten muzdarip!. içmeyi bilseniz de oturup büyük raki eşliğinde uzun uzun dertleşseniz.. ama nerdeee.. kaldınız boyle yapcak bişii yok..

ottoluk dedi ki...

icince kendime hakim olamayabilirim zoi apla nefsimzorlanir almiim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...