16 Åžubat 2014 Pazar

Islaktim lakin seksi degildim..

Merhaba sevgili okur,

Nerelerdeydin nettin  diye sorma kaldigimiz yerden iliskimize devam edelim. birbirimizi oldugumuz gibi sevelim kabul edelim.. Izmir kizlari güzel dediler geldik.. Payimiza 4 -5 tane uyuz kediden baska bir sey düsmedi, zebil oldum. Yas oldu 6 siftah yok! Aklini cinsel seysilerle ayipli olaylarla bozmuss deme sakin her yer gadin kokuyo bu karsiyaka! da.. Zilliler iseyip iseyip koku birakiyolar.. Neyse bak yine akil gitti benim.. Bu postun konusu gerizekali kadin sahipler yagmurda yürüyüse cikarsa ne olur.. Ben daha fazla konusamiycam buyur kendin bak.


                                            Simdi biz bununla yamirliklari giyip ciktik.



























sonra olaylar bu hale geldi..
























Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...