25 Nisan 2011 Pazartesi

Mazimden kareler..

Maillerini kurcalayip babamin yanlisikla sildigi fotograflarimdan bir kacini bulmuslar. Neredeyse bütün bebekligim kayip saniyordum. Sapsal gibi duran ancak zehir gibi bakan gözlerim tarihe bu fotograflar ile kaydolmustu oysa...


Sakin gibi görünen bu halimin arkasinda parcaladigim 7 carsaf, 22 erkek corabi, 13 bayan corabi, 1 masa örtüsü, 4 sütyen, sayisiz don, 1 hali kenari, 3 odanin duvarlari, 1 baza kösesi yatmakta dostalar..


Burda neden dalginsin derseniz, az önce koltuktan baslayip haliya oradan parkelere ve yataga kadar uzanan isemisligin verdigi hüzün kaplamisti icimi..


Arkadan Gecen fistiga bakarken anneme yakalandik o günü hic unutmuyorum beyaz tüylü o kiz benim cocukluk askimda simdi kimbilir handi jack russel in koynunda düsündükce icim yanar canim acir ask.


Viyana'ya geldigim ilk gün ugradigimiz Goldegg kafanin müdavimi oldum sonradan. Bubate adini taktigim garson abla bana sürekli egitimle ilgili bilgiler verdi beni sevdi. Bense onu verdigi kurabiyeler icin idare ettim zira kendisi cadiya benzediginden beni cok korkutuyordu. O gün hava -15 derece oldugundan mavi battaniyem yine yanimdaydi ve gelecek hamburgerleri merakla bekliyordum.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...