26 Ağustos 2011 Cuma

Viyana'dan kalanlar Vol.4


Selamlar efenim.. Anilara dalip dalip gittigim su günlerde bitmek tükenmek bilmeyen büyüdügüm sehir Viyana fotograflarimi paylasmak istiyorum. Son bir post daha olacak ve sonrasinda buradaki faaliyetlerime dönebilirim. Buyrun keyifle bakin..
 
 
O zamanlar bol bol domuz kulaki kemirirdim. Hala din olayina isinamadim bir meshep ya da dine ait hissetmiyorum kendimi. Yalniz domuz olayindan dolayi protestanliga sicak bakabilirim. Sartlara bagli..




                                                       Camur güreslerine katilirdim
                                                               En birinci ben olunca..
                                                  Camura iser ortadan toz olurdum

                                       Babamin gögsünde öglen kestirmeleri yapardim bolca

                                                     Ortaliklara micardim afedersin
Ise gider oradaki en güzel koltuga yayilirdim. Ten rengime uyan bu üclü koltuk favorimdi.
                                   Panpisleri yayardim parktan dönüste ancak öyle dinlenirdim..
                                         Patilerime bakim yaptirirdim cillop gibi olurdu
     Arabada arka koltukta evropayi gezerdim. Hep örtümü kaydirir koltugu tüyler batitirdim..
Ve en sevdigim cafe olan Goldegg de havuclu kek icin aciklli bakis no:7 yi takinirdim..
Ne Günlerdi be...
Devami haftaya




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...