5 Mayıs 2011 Perşembe

Dostlarimla Köpek Parkinda toplastik

Dün yine arkaaaslarla parkta takildik.


Önce alisverisimi yaptim. Aksama yemegim hazir olmaliydi..


Posetlerimi eve birakip parka dogru yola ciktik. Cisimi yaptim önce. Hala kiz gibi yapiyorum gördügünüz üzre:( Hazir oldugumda kaldiricam bacagimi ama henüz degil...


Yolumzun üstündeki insan parkina bakip ic gecirdim belki beni aralarina alirlar diye ama hic orali olmadilar..


Ben de amannn size mi kaldim beh dedim kendi parkima giderim sizi de oraya cooookkk sokariim cooook beklersiniz didim:(


Vardigimda can dostum Ginger ve babasi orda beni bekliyorlardi. Bunnar Polonyali. Babasi babama söylerken duydum Ginger arkaaasim kizisma durumundaymis  ama ben hala ergen olamadigim icin tehlike olarak görülmedim..


Ginger bir dachshund ne güzel kiz di mi büyüüünce onunla evlenmeyi düsünüyorum hem Avusturya vatandasligina da gecmis olurum hi hi..


Bu da Lili. Cok sik takilmiyor bizle kücük oldugu icin hep milletin kucaginda ama hic sikayetci degil zilli

Schedo 10 yasinda. Aplasi Aleksandra ile geliyor. Annemle babam Aleksandrayi baya bir erkek cocugu sandirlar ama kizmis meeersem. Bizimle cok güzel oynuyor ayni köpekler gibi atliyor, isiriyor, kovaliyor..



Iste Aleksandra bu cooker Oli ile birlikte. Oli de cok yasli ben bulasmiyorum onnara hic. Huysuz oluyor bu yasli köpikler ayni insanlar gibi..





Bu arkaasimi hic sevmiyorum. Hep oyuncakimi caliyor gidene kadar da alamiyoruz agzindan. Hirkizlik yapiyor hep polise söylicem onu..








Sakalli olan Bruno bodur olan Tony. Bu ikisi hic ayrilmaz baskasiyla da oynamazlar. Parkta sevgili olduklarina dair dedikodu cikti ama ben gözümle görmedim köpeklerin yalancisiyim...






Any ve Babasi. Any biraz dominant bir bayan oldugu icin yan tarafta huysuz köpeklerle takilyior. Babasi ise bizimkilerin kabusu O kadar o kadar o kadar cok konusuyor ki onu görünce parkin en uzak kösesinde öpüsüyormus gibi yapiyorlar.. Ginger arkaasim cok hisli oldugundan Any icin uzuluyor. Ben de gel omzuma yasan diye teselli ediyorum kizcagizi..



Gün biterken babamla hopla yakala zipla kovala oynadik ve yorgun argin evimize döndük....

Sosyal adam Otto..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...