15 Mart 2011 Salı

Arkadaslarla bit pazarindaydik


 Haftasonu hava pek güzeldi buralarda. Annemlerle disari ciktim koklaya koklaya bit pazarina gittim. Bizim tayfa hep oradaydi. Vintage köpik tasmalari baktim kendime, mama kaplari vardi böööyle eskilikli gümüs gibi islemeli, tüylü hayvan oyuncaklari da gördüm. Bir de yukarida görüdügünüz gibi benim heykelimi yapmislar ay hic haberim yok cok sasirdim. Agzimda kus vardi ama:( ben hic zarar vermem  halbuse arkaaaslarima annem aldi yine de koyduk evimize. Gittikimiz yerin adi Naschmarkt moda bloku olan aplalarim da cok güsel seyler bulabilirler eger gelirlerse ben onlari gezdiririm. Simdi fokuraflarima bakin panpalar:


Bayiliyorum barok tarzi ev esyalarina ay aynada kendime bakmaya doyamadim sanirim profilden daha yakisikliyim


Öyle saskin saskin bakindim dolu sey vardi kafam karisti bir sürü kokular aldim allakim nereye gitsem bilemedim
Oyuncak ayi bulmus annem ben severim diye ama hic orali olmadim ama ergen takilmak istiyorum artik ne o ayi mayi


Bu taploya bayildim daha önceki postumda hayalimdeki evi yayinlamistim yatak odamda yatagimin basinda hos durmaz mi?



Yukaridaki kücük dostum Funny  tam bir emekci annesi ile ikinci el esyalar satiyorlar ama o cok mutlu pekines oyuncaki ile oynuyor sikilinca


Öyle dolanirken köpek parkindan dostum Artos ile karsilastik ama kalabaliktan bogusamadik


En sevdigim panpalardan Haski portresi sahaneydi ama cok paraydi yaf kurabiye veriim dedim olmas dediler


Arkadasim Pan'in dogum günü icin bu köpik oyuncakini alayim dedim pazarlik yaptik kaptim getirdim pek tozluydu annem makinaya atti yikandi simdi misss vermesem mi diyorum


Bu arkadasimla oynayamadim babasiyla hemencik gitti arkalarindan baktim havladim ama nafile:(


Ponny ise bit pazarina her pazar geliyormus kiz milleti iste ne o her hafta her hafta acik kokladim popisini ama iyi oldu 

Su Pug milletini hic anlamiyorum sanki bedenine göre bir sey bulabilcekmis gibi kücük burnuyla didik didik etti koca pazari


Niki cok huysuz bi köpik. Isiriyordu beni yanindan gecerken kamuya acik alanda böyle olaylar yasamaktan hoslanmiyorum alti üstü tablo bakicektim sanata merakimiz var heralde


Iste yine bir uyari aptal miyiz biz yahu toplatiyorum iste hizmetcilerime. Serpil Hikmet canlarim onlar benim kaka toplayicilarim 36 eu bayilmak var tabi isin ucuna mecburen yani



                                    Corin ürkekti tozlu esyalarin arasinda koklastik


                                                Sammy ise sinirliydi ama iyi saticiydi



Gün biterken Funny' nin yanagina bir öpücük kondurdum ve annesiyle olan fakir ama mutlu hayatinda ona güzellikler diledim...

Gariban Dostu Otto'dan sevgiler...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bloga girdikce köpek manyağı olup çıkıyorum, evde 2 kedim var bir de köpek getirirsem annem beni öldürür kanımca:d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...