19 Mart 2011 Cumartesi

Stil ikonu OTTO

Evet dostlar sizinle hic paylasmadigim bir yönümü daha sergileyecegim bu postda. Moda benim icin bir köpegin kendine yakisani kemirmesidir. Bugün bu blogu okuyan stil, moda blogger ve yazarlari bir daha blog yazamayacaklar ve tasi taragi toplayip anne cocuk bloglarina transfer olacaklar.. Sözü fazla uzatmayacagim bu post da sadece sapka ve bir kac aksesuarimla gectim kameralarin karsisina ilerleyen günlerde daha farkli bir Otto göreceksiniz. Simdi baslayalim;






Lacivert üzerine mor cizgili berem tek gözü kapamasiyla dikkatleri cekiyor..







Bu yilin modasi mavi bandana ve fularlardan ben de bir tane edindim Sezar Milan in programina cikan köpeklerde görüp cok begenmistim. Gerci bana biraz feminen bir hava katmis gibi ama olsun cagimiz erkegi icin renklerde feodal iliskiler cok da önemli degil..


Yine tek gözü kapatan KEMIK rengi bir sapka indirimden aldim severek kullaniyorum






Bu fulari da bir bayan köpik magazasindan aldim diger köpeklerin ne dedigi umrumda bile degil severek takiyorum vallahii huh



Bu berem ise hediye. Arkaaasim Danny' nin babasi almisti. Burasi cok soguk ve benim kuleklar cok büyük üsümemek icin sürekli takiyorum.



Son olarak boynumda gördügünüz büzüsüklü sal annemden araklanmistir isalla görmez bu fotografimi ama bakar misiniz nasil güzel durmus zarif boyumdaaa...

Bir sonraki postta görüsmek üzere Ikon OTTO

2 yorum:

banu bilgi dedi ki...

Danny nin hediyesine bayıldım öyle güzel yakışmış ki sana :) tam yemeliksin ottocuğum

ottoluk dedi ki...

ben ne giydim de yakısmadı banu aplacım yeaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...