8 Mart 2011 Salı

Viyana'nin en sevdigim yeri Prater'dir:)


Haftasonu bizimkiler  bir de Nazmiye tayzemle Prater'e gittik. Prater dedigimiz yerde bööööyyyleeee kocaman ormanlar, parklar, kosu alanlari var.. Köpikler icin ayri bir orman bile var. Serbestce kosabiliyorum arkadaslarimla. Gitmeden önce azicik korkuttular köpekler icin zehir koymuslar diye ama sehir efsanesiymis yemedik tabi. Ben biraz bogazima düskün oldugumdan haliyle hassas bizimkiler. Buldugumu indiriyorum vallahi. Neyse bi kac köpekle yakinlastiktan sonra bir akrabama rastladim. Vizsla Ero. Gerci onun iki babasi vardi pek anlayamadim ama neyse henüz bu konulara aklim pek ermiyor.. Fokuraflarim ve yedigim haltlar asagida dostlarim..




              Önce annemi biraz sürükledim bir an önce serbest kalmak icin


Yolda ay bizi söyle cek bizi böyle cek dediler beni de kizsal triplerine alet ettiler


                                       Serbest bölgeye gelince  Ero ile karsilastik




       Bir Golden ortaya cikinca satti beni ama hantal köpik oynamayinca tekrar döndü


                                                    Vizsla tarzi oynamalar basladi


                               Tasmamda adim yazdigi icin beni Ero ile karistirmadilar


Birbirimizi alt etmeye calistik ama o azcik iriydi benden:( Biz de evde kalsiyum takviyesine basladik:)




    Sonra bastim gazi bakiiim yakaliyabilecek mi diye biraz kostu arkamdan




                                 Meger pusuya yatip arkamdan beni izlemis sinsiiiii


Babasi cagirinca hemen simardi kostu bana da mama verir dedim ama hic orali olmadilar


Böyle bir sebeklikler falan yapti dikkat cekmek icin tabi kiskandi  beni




               Uzaga gidip serildim ordan izledim onu yüz vermek istemedim acikcasi




 Vedalastik blogumun adresini verdim babalari aldi askama bakmak icin ben de iz sürmeye basladim




 Süper koku alma duyum sayesinde yenecek bisiyler buldum  böcik gibi, mantar gibi bir seydi




Gün biterken devrilmis agaclarin üstünde keyif yaptim, takildim.. Simdi de haftasonunu bekliyorum helecanla Slovenya'ya gidecekmisiz isallak ormanli yerlere gideriz.

Bir sonraki maceramda görüselim Otto

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...