31 Mart 2011 Perşembe

Ilkokula basladim..



Bizim kadin daha fazla dayanamadi isyan ettim. Gecen Uludag'a gittik ayiptir söylemesi. Yerler pek nemliydi azicik kosayim dedim ileri atildim bi baktim bizim minik anne arkamda yere uzanmis yatiyor. Hayirdir dedim anlamadim öyle baktim ters ters dikince gözünü anladim ki ben kötü bisiy yapmisim. Sonra Nazmiye teyzeme anlatirken duydum kadin patilerinin bazilari kösele mi ne oluyormus kaygan zeminde ters hareket yapinca kayip düsüyormussun. Bizimkini cekmisim o da kayip yere yapismis keyif yapmiyormus yani bildigin yeri öpmüs. Ben pek umursamadim nasil olsa amacima ulasip cimlerde kosmustum ama annem kin yapmis megersem. Gece hep beli agrimis. Ertesi gün beni alip Bursa Soganli Botanik parkina götürdüler orda bi abiyle bulustuk. Beni abiye verdiler tanistirdilar 'Otto bu senin örtmenin' dediler. Abiye de 'eti senin kemigi bizim hocam' dediler, ne demek anlamadim ama et kemik lafi gectigine göre kesin iyi bir seydir dedim.

Neyse sonrasini fotograflarla anlaticam meger ben ilkokula baslamisim egitimli zekali köpek olcakmisim...


                          Ortama girdigimde parkta oynama kosma yapicam sandim..




Ancak ögretmen kisisi benim tasmayi aldi ileri geri ileri geri 2 saat manasizca yürüdük ne bicim ilkokul müfredat anlamadim





Neymis yürürken aniden dönünce dikkatimi onlara veriyormusum. He heeeey benim akil nerelerde bilseniz..


 Yürürken gözüm hep benim nevaleye kaydi ama tek tük verdi insafsizlar


Bunaldigimda Osman örtmenim siniftan geri kalirsin arkaaaslarin dalga gecer dedi biraz da olsa hirslandim


 Yine de kurabiye icin akittim salyayi örtmenim de saolsun kiyamadi canimmm



Sevgi oksamalari ile motive oldum isallak kirmizi kurdeleli kizarmis elmalari hemencik alirim


Ders arasinda annemle babama benim sinif birincisi olmam icin neler yapmam gerektigini anlatti..



Onlar laflarken azicik dinlendim ama arkadaki tavuk ciftligiden gelen koku ve seslerle akil gitti yeminle bi salsalardi nasil talan ederdim ortaligi ama karne alana kadar uslu abi olucam söz verdim







Gün biterken babacimla denemeli yürüme yaptik cok akilli durdum sirf o üzülmesin diye. Ne acidir ki onlar hala sunu bilmiyorlar evet okulda gerekeni yapmaliyim fakat hayat dersten sonra basliyor canlarim ölümüne cek, ölümüne zipla, ölümüne yeeeeeee!

Zekali beyinli mini mini 1 Otto..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...