2 Mart 2011 Çarşamba

Tükkan gezdim magaza gezdim sizler icin


Bizim gibi evde yasayan kedi ve köpekler icin bir sürü tükkan magaza gezmisligim var. Cesit cesit mamalar, tasmalar. giysiler gördüm.. Özellikle Viyana'da sadece bizlerin alisveris yaptigi zincir marketler var. Aradiginiz her seyi a' dan z' ye bulabilirsiniz. Ama dostlar böylesini hic görmemistim. Bastan söylüyorum hic bana göre degil benim yasam tarzima uygun seyler degil. Ben bu geziyi sadece sizler icin yaptim. Kiydim paraya  bindim tramvaya gittim. Deyzdeyz arkadasim ve Tüylüsütlac arkadasim icin begendigim seyler var onlar buraya gelmezlerse Türkiye'ye gittigimde ben götürücem hediyelerini. Simdi ise icimizdeki wamp lari disari cikaracak fokuraflarim geliyor...


      Bizlerin de kafa cekmeye ihtiyaci var di mi? Oturup iciceksin sex on the beach i ohh


Barin üstündeki peluse dikkat derim popisler rahat etsin diye ben pek severim yumusaki beyazi..


Kirmiziyi sevmem erkek dedigin mavi giyer ama toprak renkleri tenime yakisiyor.. Su leoparli olan haric ..

 
Benim favorim bu oldu Geleneksel Avusturya giysisi. Bunu Deyzdeyz arkadasima alicam..
 

Evlenmeyi düsünen ciftlerimiz icin gelinlik ve damatlik(ki tavsiye etmem bekarlik en güseli bence) Üsüyen  gelinler icinse üstlerine alabilecekleri pelus yelek cok kokos bu beni bozar..


Vallahi binbir cesit tasma vardi böyle alli pullu parlakli renkli tarzim olsa alirdim ama ihhh


Ay flexi tasmalar bayiliyorum ama bana almiyorlar sinirimi bilmiyormusum. Hayir ipi neden o kadar uzun biz gidelim diye di mi uyuz bu annem babam. Tekrar söylüyorum leoparli haric digerini begendim sahsen..


Iste böyle alli pullu seyleri seven kücük köpek anne babasi insanlar bu yataktan alsin dostlarima.. Canta icin yorum yapamiycam zor tabi minik olmak ..


Bu yataklar yumusacik yaf hem kediler hem minik arkadaslarim yatsin diye yapmislar saolsunlar..


                      Pug lardan hoslasmasam da yuva gibili yataklarini kiskandim:(


Gez dolas icim kazindi sekerim düstü alt kattaki mama bölümünden kurabiyeler sectim kendime


                                      Sonra da oyuncaklari gördüm aklim gitti


             O kadar acili köpek bakisi yapmama ragmen kaybediyorum diye top almadilar


                                  En sonunda yalvar yakar su sahte sosileri aldirdim:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...