21 Şubat 2011 Pazartesi

Bazen ben de..

Sizler gibi günlük hayatin gerektirdigi isleri yapiyor, zaman zaman keyif catiyorum.. Siradan bir hayatim var iste.. Biz ünlülerin de sizlerden bir farki oldugunu unutmayalim lütfen.. Biraz sagduyu biraz empati lütfen ve evet bazen ben de..

                                 Ev islerine yardim ediyorum

                                        Bulasiklari kontrol  ediyorum


                                        Yorgunluktan uyuya kaliyorum


                                          Arkadaslarimla oynuyorum


                                           Bizimkilerin odasinda takiliyorum

                                               Lavabodan su iciyorum


                                                 Kucaklarda Simariyoum


                                                 Kafami dinliyorum..



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...