13 Şubat 2011 Pazar

Merhaba ben Otto

Adim Otto 10 ekim 2009' da Macaristan, Budapeste, Balaton Ormanlarin'da bir ciftlikte dünyaya geldim. Kac kardes oldugumuzu tam olarak bilmiyorum ama muhtemeeen cok kalabaliktik ki ciftligin sahipleri herbirimize yeni bir aile aramaya karar verdiler. Bizler av köpegi olarak bilinsek de cok iyi birer aile dostu ve ev hayatina bayilan köpekleriz. Sahsen ben sicagi cok seviyorum ve soguk havalarda disari cikmaktan nefret ediyorum. Neyse devam edecek olursak sanirim 2 aylikken cok ama cok soguk bir kis gunu eski sahiplerim Katalin ve kocasi beni arabaya bindirip bir benzin istasyonuna gittiler ve beklemeye basladilar. Hemen sonra bir araba daha gelip yanimizda durdu ve icinden ciyak ciyak bagirarak bir kadin indi. Sanirim bagirmalari sevinctendi anlam veremedim. Ne oldugunu anlamadan Katalin beni 'its your puppy' diyerek o kadinin kucagina verdi. O an anlamistim beni evlat edinmislerdi. kadinin benim icin getirdigi ve hayatimin en degerli esyalarindan olan mavi battaniyemi görunce benim icin iyi bir aile oacaklarini anladim. 

Katalin annem bu iki tipe beslenmem, uyumam, kosamam, oyanamla ilgili bir sürü sey anlattiktan sonra hep beraber hatira fotografi cektirdik ve ben yeni anne babamla yola koyuldum. Avusturya diye bir ülkeye, köpeklerin cok rahat ve mutlu yasadigi bir sehre gittigimiz anlattilar yol boyu. Sanirim uzuldugumu sandilar ama ben -10 derece yagan tipiye ragmen yeni annemin kucaginda sicacik uyumaktan cok memnudum. Kar uyzunden 3 saatlik yolu 6 saatte alarak birbirimize iyice kaynastik. Cok cisim gelmesine ragmen tutarak takdirlerini kazandim (sonraki günler tam bir fiyaskoydu). Yen evimi ve hayatimi sevecegimi biliyordum. Beni rahatlatan en önemli sey ise bagajdaki 10 kiloluk mamadi. Artik huzur icinde yapacagim yaramazliklari ve maceralarimi planlayabilirdim..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...