24 Şubat 2011 Perşembe

Hayallendim..

Ben de zaman zaman hayal kuruyorum. Bir evim olsun istiyorum mesela söyle bahceli falan. Gecenlerde oturdum arastirmalar yaptim ve hayalimdeki ev ve esyalari secmeyi basardim. Su an icin tek sorunum maddi olanaksizliklar. Onun da caresini buldum sayilir parcaladigim 3 eski yatagim var onlari saticam, bir kac sevmedigim oyuncagim sonra parklarda kaybettigim toplarimi bulup onlari da saticam. Bunlar masraflarimin ne kadarini karsilar bilemiyorum olmazsa artik bizimkilerin esyalarindan da bi kacini elden cikaririz. Sizler de bakin simdi bu ev icin degmez mi dostarim yaaa..

                                                   
                                                            Ev budur


                                                Salona böyle bir kanepe istiyorum


                                             
                                                 Tam önüne böyle bir hali

                                          
                              Yatak odam konusunda cok hassasim bu yatagi da istiyorum


                      Yaz icin bahcede güneslenirken buna ihtiyacim var. Hassas bir tenim var.


                       Daha büyügünü alana kadar bu havuzda yüzücem oldugu kadar artik


Zevk sahibiyim. Her türlü alcipan, kartonpiyer, pimapen, ev dekorasyonu, oyma mobilya, koltuk kaplama yapilir.

Otto insaat, turizm, gida, hafriyat pazarlama a.s.

                                          

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...