22 Şubat 2011 Salı

En İyi 10 Köpekli Film

Bizimkilerin bana öğrettiği en önemli şey 'iyi de kim için iyi?' düsturu olmuştur. O yüzden bu filmleri seçerken en çok eğlendiklerimi tercih ettim.Elbette iyileri vardır, oscar almış arkadaşlarım var, ünlü olup bizim yüzümüze bakmayanlar var bunları biliyor ve tanıyoruz ama köpek cennetinde onlarla karşılaştığımızda onlar bizim yüzümize nasıl bakacaklar merak ediyorum. Ben mesela Lessie ye ünlü olamazsın demedim ki...

Herneyse filmlerimize gelelim. bunlar dışında sizin de beğendiğiniz var sa lütfen paylaşın babam korsana karşı olduğu için parasıyla alırız dvdsini:)

Filmleri sıralarken kendi aralarında bir hiyeyarşi yapmadım ama sevdiğim arkadaşları öne koydum doğal olarak...İnsanlık için en çok şey yapan süper kahraman arkadaşımdan başlayalım:

1- UNDERDOG



2- Caponyadan bir hikaye : HACHİKO



3-Kutuplardan vefalı insanların varlığına dair güzel bir hikaye: EIGHT BELOW


4- Biz köpeklerin adını kötüye çıkartan bir arkadaşın hikayesi: BEETHOVEN

5-Sonradan yazlık sosyete yerlerinde bir çok sahipsiz Dalmaçyalı arkadaşa sebep olsa da:
101 DALMAÇYALI



6- Asıl adı SEE SPOT RUN olan eğlenceli koşmalı yorulmalı film: SPOT



6- Polis teşkilatındaki arkadaşların emeklerini anlatan : K-9


7-İşte size eskilerden müthiş bir hikaye belki de filmlerin en güzeli: OLD YELLER


8-Bizimkiler bu filmi izleyince aynı Otto diyorlar: MARLE AND ME


9- Arjantin' den müthiş bir hikaye bu arkadaşlar Avrupa' da ehliyet sahibi: BONBON, EL PERRO



10- Bir de bagimsiz fakat Oscar'a aday olmus bir filmimiz var : WENDY VE LUCY



Iyi seyirler :)

Imza: Sinefil Köpek Otto








Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...