26 Şubat 2011 Cumartesi

Ünlü Gezgin Otto'nun Seyahat Anilari ve Gerekli Bilgiler


Son derece aktif macera ve adrenaline doymayan bir köpek oldugumu biliyorsunuz artik. Annem ve babamdan gelen kötü bir huyum var bu da alet edevat hastaligi. Her türlü arac gerecin hastasiyim. Daha önce hayallerimdeki evi esyalari anlatmistim sizlere. Her erkek gibi bir de araba, pisiklet ve bunlarin aksesuarlarina hastayim ben de. Ne kadar cok gezerseniz ihtiyaclariniz o kadar artiyor. Ünlü bir köpek dusunur ' ihtiyaclarimizi yaratir ve sonra onlarin esiri oluruz' demis. Dogru da söylemis ama böyle esarete can kurban. Ay magazalari bir görseni neler var.. Her gittigimizde magdur köpek bakisimla ufak tefek seyler aldiriyorum ama henüz ulasamadiklarim daha cok. Bizlerin güvenligi ve konforu icin elzem olan seyler ve bir kac lükse kacan arac gerec asagidadir. Bazilari seyahat tutkunlugumun olmazsa olmazlari.. Haydi durma cik yola..



                                             Bu arabamin plaksi babam yaptirdi


     Begendigim arabalar henüz modeli secemedim.. Ailenizin pisiklet de almasi lazim..

                   
                     Gördügünüz gibi arka koltukta oturuyorum ve koltugu batiriyorum


         Ama üzülmeyin sizleri de dusundum insanciklar, koltuga serin, klipsleri takin misss..


       Sizin caniniz can bizimki patlican mi bize de emniyet kemeri takiyoruz lütfin!!!!!


      Bagajda takilanlar icin safe box ve inerken rahat etmek icin bi sey (bu abarti evet)


Yollar beni düsündürür.. Yiyemediklerim, isiramadiklarim, iseyemedigim halilar pismanliklar..

    
                    Bunalinca kafayi camdan cikariyorum veriyorum kendimi rüzgara..


       Kafa dagitmak icin pisiknet turu da birebir. Büyükler yandan gelsin cücükler sepete



 En melankolik oldugum anlar ise tren yolculuklarim kendimi Orhan Pamuk gibi hissediyorum


                               Beles mi sandin biletimiz var aslan gibi. Bkz. 3 adet


 Ucaklarda buna koyuyolar bayildigim icin cok hatirlamiyorum ama ucakla seyahati sevmiyorum


Ya o muallayi sandala atip.. ehim deniz yolculuklari ise huzur veriyor.. gerci bu göl. Olsun..

Yepyeni maceralarda bulusmak üzere,

Büyük Gezgin Otto Algida

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...