19 Şubat 2011 Cumartesi

Futbol erkek isidir..

Mac basliyor
                             
Futbol erkek oyunudur dostlar. Her erkek gibi ben de futbol meraklisiyim. Babam sayesinde besiktasli oldum ancak mac izlemeyi ya da fifa oynamayi sevmiyorum. Futbolun beni ilgilendiren tek tarafi topu. Futbol toplarini cok seviyorum. Özellikle hafif inikse agzima alip kosturabiliyorum. Sonrasinda ise icimden gelen isirma istegine hakim  olamiyorum ve puffff. Kac tane patlattim saymadim ama biz köpeklerin futbol anlayisi bundan ibaret.  Amatör ya da profesyonel herhangi bir takimda oynamadim. Ancak para kazanmak adina sadece vizsla lardan olusan bir takim kurmayi planliyorum. Bizim gibi kosmayi seven baska cinsleri de oynatabilirim. Köpek parklarinda oyuncu secmeye basliyoruum yakinda. Takima giremeyecekler ise, puglar, her cesit bulldog, dachs hundlar ve goldenlar.. Futbol kariyerimin sonlarinda ise antrönörlük ve futbol yorumculugu düsünüyorum. Discovery channel ve national Geographic den gelen bazi teklifleri degerlendiriyorum.

Beni izleyin Pisman olmazsiniz


Gelecegin Futbol adami Otto Algida..

Oralarda bir sey gördüm
Faulllll
Topa giriyorum
Kafa golü geliyor
kaptirdim gidiyorum
Rövasata yapicektim olmadi
Yoruldum
Kafaya ciktim

Pusua Yattim
Araya aldilar

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...