14 Şubat 2011 Pazartesi

Otto, Tanya ve Sevgililer Günü

                                                        Babam ve Ben

Disileri anlamiyorum. Bu erkekler su kizlarin pesinde neden kosuyorlar anlam veremiyorum. Köpek parkinda bir sürü disi var hepsi de ciyaklamaktan ve bana havlamaktan baska bir ise yaramiyorlar. Hic bana göre degil. Annemle babam henüz cinsel kimligimin olusmadigini söylüyorlar. Babam bazen escinsel bu diyor, anlamini bilmesem de babam söyledigine göre sanirim iyi bir seydir. Acikcasi benim icin disi-erkek farketmiyor. Hizli kosmalari ve benimle oynamalari arkadaslarimi secerken aradagim özellikler. Büyük köpek parkinda benim gibi bir vizsla olan Pan, Spanish Cooker Poly, Dachshund dedikleri kisa bacakli arkadasim Ginger bir de Golden Lara var. Larayla oynamayi hic sevmiyorum cünkü sürekli toplarimi caliyor ve asla geri vermiyor. Lara ve Ginger beni kovalamayan kizlar o yüzden  onlardan cok fazla kacmiyorum.


                                                     Annem ve Ben

 Dün gittigimiz kücük parkta ise Tanya adinda Australian Shepherd vardi. Nedense ona yaklasmak istedim, kokusu falan bir degisik geldi. Icimden üstüne ziplamak geldi fakat her deneyisimde babam popoma vurdu. Sonra da arkamdan Otto asik oldu. Otto'nun ilk flörtü falan dediler ama ben bir sey anlamadim. icimden sadece Tanya'ya sarilmak ve poposunu koklamak geliyordu. Off duygularim cok karisik, bir erkek olarak nasil davranmam gerektigini hala bilmiyorum, hala disiler gibi isiyor ve onlara karsi arkadasliktan baska bir sey hissetmiyorum.. Peki ya Tanya? Yarim saat icinde esmer güzelinin bana yasattiklari  neydi... Umarim onunla tekrar karsilasiriz ve annemle babam gibi hep yanyana olur hic ayrilmayiz..

                                                       Annem ve Babam


Tanya eger beni okuyorsan bu aksam 1. Viyana'daki Karlskirche'nin yakininda seninle oynadigimiz köpek parkinda olacagim..

Sevgiyle Otton

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...