23 Şubat 2011 Çarşamba

En İyi On Köpek Maması




Şu yukarıda gördüğünüz benim. İyi yiyiciyimdir...Vedat Milor olsun, Ayhan Sicmoğlu olsun onlar kadar gezmişliğim vardır bizimkiler sayesinde. Gırtlağıma düşkünümdür. Benim gibi gırtlakçı arkadaşları düşünerek bir yzaıhazırladım.Ama hiçbir zaman sokaklarda aç kalan arkadaşlarımı ne ben ne de bizimkiler unutmadı... Şu da var şu aşağıdaki gibi bir masanın yemeği ne olursa olsun tadından yenmez...




Reklama sapmadan ve kendi aralarında bir hiyerarşi yapmadan 10dan geriye favori mamalarımı sayıyorum. Elbette farklı coğrafyalarda farklı tatlar vardır ama şimdilik bana bunlar nasip oldu...Kabak kabuğu dayerim salatalık da ama asla domates yemem...Hormonlu diye yoksa onu da yerim...


İşte benim on'um:

10- Almanya civarından getiriyorlar fena değil fiyat/performans iyiymiş: FIRST CHOICE


9- En bilinen sosyete markası tadı sıkıcı ama sağlıklı ve dengeli: ROYAL CANIN



8-Türkiye' de pahalı ama yurtdışında normal fiyatlı bence tadı standart: PURINA PRO PLAN



7- Avrupa' da pazarlaması belki de en iyi yapılan her yerde bulabileceğiniz ancak diğer köpek arkadaşlarımı mama denemesi için kullanırken hasta ettiği konuşulan sabıkalı bir marka: PEDIGREE





6- Bizim de organiğimiz var dostlar ve sizinki kadar tuzlu: ORGANİPETS





5- Daha çok ABD' de bulunabilen oldukça popüler ve lezzetli bir marka tanıdık bulursam getirtirim: DIAMOND




4-Bebekken bana bundan vermişler hep hala da ara sıra veriyorlar ama üzerinde resmim olmasa yemem, fakat yine de en başarılı en sağlıklı mama: EUKANUBA


3- Hakkında hep iyi şeyler duyduğum ama bizim pintilerin bir türlü almadığı : HILL'S / SCIENCE PLAN






2- Bizimkiler diyor ki mamaların en kralı buymuş: ADVANCE VET




1- Veeeee tabi ki markası modeli ne olursa olsun, içinde ne olursa olsun, paketi ne olursa olsun!!!!: YAŞ MAMA!!!!





ilk fırsatta da kurufasulye yicem.





3 yorum:

Adsız dedi ki...

türkiyede bulunabilen mamalar arsında tartışmasız ilk üç aslında şöyle olmalıydı:
3- Acana
2- Taste of Wild
1- Orijen (son 3 yılın dünya birincisi)

Adsız dedi ki...

Bu blogcu reklamdan çok para almış sanırım. Patlamış mısır tadında mamaları en üst sıraya koymak gerçekten çok komik. dediğiniz gibi dünyada 6 yıldızı hak etmiş bir üretici Champion Petfoods ve ürünleri Orijen ve Acana nın tartışılacak bir yanı bile yoktur ...

Unknown dedi ki...

Yetişkin köpeğim için internette mama bakıyordum. ProPlan markasını tavsiye ettiler. Piyasada en ucuz bulduğum köpek maması ürünlerini www.turkuazakvaryum-petshop.com/Kopek-Mamasi,LA_477-2.html satın aldım.
Beslenmesi şuan iyi. Mamasına alıştı. Yavru, yetişkin, farklı ırklardan köpekler için en iyisi Proplan köpek maması markasını tavsiye ediyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...