27 Şubat 2011 Pazar

Pazar Miskinligi

Hava günesli ama soguktu ben de yattim evde günes vuran her yere isittim kemikleri.. Yarin is var malum en güzeli ev keyfi..

           Önce gidip yatagima yatayim dedim


Sonra ne bu kiz yatagi yeaaaa dedim.

          Gittim bizimkilerin yatagina uzandim

         Sirt üstü yattim belime iyi geliyor




Bi üsüme geldi gittim koltuga annem üstümü örtmüs

Bi ara baktim günes cikmis kalktim yere uzandi

       Yattigim yerden bir seyler kemireyim dedim kalktim kemigimi aradim

Uykudan gözlerim kapaninca



Kemigi aldim bi oturdum 
  
    Baktim olmayacak serildim yine 



Uzattim bacaklari 







Bi uyumusum ki sormayin.. Rüyamda twitterdan arkadaslarimla partideydik. Tüylüsütlac, DeyzDeyz, Thekarpuzdog, Prensespinut herkes ordaydi.. Yedik ictik oynadik gülüstük... Uyandigimda ahh ahhhh keske gercek olsaydi dedim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...