16 Şubat 2011 Çarşamba

Sirt Cantam


Benimle yola cikmak kolay degil. Bir sürü ihtiyacim lüksüm var sonucta. Avusturya Türkiye arasinda özellikle arabayla mekik dokurken bizimkiler dellenip bana bir canta hazirladilar. Böylece her daim kapi arkasinda hazir duran cantam ile hem kamplarda hem de baska ülkelere yaptigimiz yolculuklarda cevat kelle kivaminda geziyorum. Pek rahatim sormayin. Hikmet ve Serpil saga sola giderken neredeyse camasir makinasina kadar yüklenirken suncacik cantamla cok daha kompakt ve pratigim dostlarim. Cantamda neler oldugunu merak ediyor hatta cildiriyorsunuz biliyorum. Ben de kucukken susam sokaginda kirpik in icinde yasadigi o sepeti cok merak ederdim. Buyrun efem arac gereclerim, ahir hayattaki tüm mal varligim. Anneme söz verdirttim basima bisiy gelirse hepsini sahipsiz hayvanlara verecek (ulan hic de icime sinmiyor ama bu kadar mali mülkü birak neyse). Bana da bu yakisir. Basliyorum:


1- Clever marka atistimaliklarim (en önde). Ne yalan söyliyim disimin kovuguna bile yetmiyor.

2- Pedigree Denta Stiklerim. Hafif mentol kokusuyla dislerimi temizliyor ve her an kizlari öpmeye hazir oluyorum.

3-Dein Bestes ciger tüpüm. Sizin cokokremler gibi oglum! Koca gün emiyorum.

4-Schoko Drops larim. Tatliyla pek aram yok ama Serpil tikiyor arada agzima.

5-Kurutulmus domuz kulaklarim küpe delikleriyle (ben bile bi fena oluyorum görünce ama girtlagima hakim degilim)

6-Koca teneke kuru mama. Bahsedecek pek bir seyi yok. Lanet sey..


1- Av ördegim. Aslimi unutmamak adina..

2- Isirinca öten köpegim. Bizimkiler uyuz oluyor. Yolda arabanin arkasinda öttürüyorum bolca.

3- Ikea köpegim. Gözünü oyamadim sakliyor adiler.


1- Annemin kendi tisörtünden yaptigi giysim. Zibidi gibi görünüyorum ama fakirlik dönemimizin hatirasi. Yollarda az üsüyünce idare ediyor.

2-Cok sekilli montum var. Altindaki pelus kismi cikinca yagmurlugu kaliyor. Gezip tozarken cok fonksiyonel. Üstüne Jack Wolfskin patisi isleticem.

3-Battaniyem arabanin koltuguna sermek icin ya da gittigimiz yerlerde altima seriyorlar bazen de usursem altina giriyorum.


son olarak,

1- Sokaklarda saga sola kakami yapinca hizmetcilerim (Hikmet ve Serpil) toplasinlar diye posetlerim.

2- Doguracak diye beni diger cadi veterinere teslim eden doktorumun hediyesi pratik mama kabim. Seyahatte cok kullanisli ama accik kücük:)

3-Sisesine su doldurup siktiginizda altindaki kaba suyu akitan su icme zamazingom. Bana göre olani damacandan yapilmis olmali ama olsun idare ediyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...